Часом плани можуть змінитися раптово, і виникає потреба повернути залізничний квиток. Завдяки сучасним технологіям зробити це не складніше, ніж саму покупку, незалежно від того, придбали ви квиток у касі, онлайн чи через додаток. Таким чином ви зможете повернути частину грошей, навіть, якщо квиток вже не актуальний.
Повернення квитка, купленого в касі Укрзалізниці
Якщо ви купували паперовий квиток у касі, то й повертати його потрібно в тій самій касі. У цьому випадку варто пам’ятати, що повернена сума буде меншою за сплачену: Укрзалізниця стягує комісію в розмірі 60 гривень.
Залежно від часу, коли ви повертаєте квиток, сума, яку ви отримаєте, може різнитися:
– За добу до відправлення — повертається повна вартість квитка.
– За 6 годин до відправлення — повертається повна вартість, а для плацкарта — 50%.
– Менше 6 годин, але більше однієї години — повна вартість, однак для плацкарта кошти не повертаються.
Варто також зазначити, що якщо рейс скасовує перевізник, наприклад, Укрзалізниця, пасажиру повернуть повну вартість квитка незалежно від часу звернення.
Повернення електронного квитка на сайті Укрзалізниці
Якщо квиток був куплений онлайн, його повернення можна здійснити без відвідування каси. Просто зайдіть на сайт, де ви здійснили покупку, і дотримуйтесь покрокових інструкцій щодо повернення квитка. Після оформлення повернення гроші повернуться на картку, з якої ви сплачували, протягом 30 банківських днів.
Процес виглядає так:
1. Перейдіть на сайт Укрзалізниці або в додаток, де ви купували квиток.
2. Виберіть квиток і відкрийте “Меню”.
3. Оберіть опцію “Повернути квиток”.
4. Підтвердіть повернення.
Розмір повернення також залежить від часу, коли було здійснено запит на повернення.
Як повернути квиток через Приват24
Для тих, хто купував квиток через додаток Приват24, цей процес також доволі простий:
1. Увійдіть у свій особистий кабінет у Приват24.
2. Перейдіть до розділу “Архів залізничних квитків”.
3. Оберіть квиток і натисніть “Повернути квиток”.
Гроші за повернений квиток надійдуть на вашу картку протягом 2-3 робочих днів. Якщо виникають труднощі з електронним квитком, ви можете роздрукувати його і звернутися до залізничної каси для вирішення питання.
Незалежно від того, як і де ви купували квиток, повернути його можна і варто, щоб зберегти власні кошти. Раніше ми писали про: Глобальна загроза грибкових інфекцій після COVID: Candida Auris з Японії.
Джерело: krivbass.city